Verzending & Levering
Je pakket wordt met zorg door ons klaargemaakt.
- Gratis verzending: Bij bestellingen vanaf €100 binnen België.
- Snelle levering: Na ontvangst van je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk verzonden. In drukke periodes kan dit uitzonderlijk iets langer duren.
- Verzending via Bpost: Al onze pakketten worden verzonden via Bpost.
- Verzendbevestiging: Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Check ook je spamfolder als je deze niet kan vinden.
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
- Levertijd: Binnen België wordt je pakket normaal gesproken de volgende werkdag na verzending geleverd of kan je het ophalen.
- Track & Trace: Met de track & trace-code kun je de status van je pakket volgen.
- Niet thuis? Als je niet thuis bent, laat Bpost een bericht achter met informatie over waar je je pakket kunt afhalen.
Afhalen in de afhaalbox:
Wil je je pakket liever zelf ophalen? Dat kan! Wacht wel eerst op de bevestigingsmail dat je bestelling klaarstaat, zodat je zeker weet dat je pakje afgehaald kan worden.
Afhaaladres:
Seepscherf 2
9310 Baardegem
Retourneren
Wil je een item retourneren? Zorg ervoor dat we deze binnen 14 dagen na ontvangst terugkrijgen.
Hoe werkt het?
Maak zelf een retourlabel aan bij bpost.
Stuur je item binnen 14 dagen terug naar het onderstaande retouradres. Steek zeker je pakbon in je pakje + een reden van retour. Zodra we je retour hebben ontvangen en deze voldoet aan de retourvoorwaarden, wordt het bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.
Gelieve retourpakketjes altijd via standaardverzending te verzenden, zonder afleverbevestiging of handtekening.
Pakketjes naar postpunten kunnen helaas niet opgehaald worden.
Indien je gratis verzending had (gratis vanaf 100€) en na je retour het bedrag lager is dan 100€ zullen de verzendkosten van 6,95€ in rekening worden gebracht.
Retouradres:
YOLO Fashion
Seepscherf 2
9310 Baardegem
ER IS GEEN RETOUR MOGELIJK OP ONS AFHAALADRES!
Belangrijke retourvoorwaarden:
- Retourzendingen die na 14 dagen bij ons binnenkomen, kunnen niet worden geaccepteerd en worden niet terugbetaald. Wil je je pakket terug? Dan kan dit na betaling van de verzendkosten.
- Artikelen moeten in de originele verpakking en staat worden teruggestuurd: ongewassen, ongedragen, onbeschadigd en voorzien van originele labels.
- Artikelen met make-upvlekken, parfumgeur, sporen van wassen of andere gebruikssporen worden NIET geaccepteerd.
- Retourneren is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren retourzendingen. Bewaar daarom altijd je Track & Trace bon totdat je retour is verwerkt.
- GESOLDEERDE ARTIKELEN KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN!
Terugbetaling:
Zonder de gevraagde retourgegevens kunnen we geen terugbetaling verwerken. Zodra alles correct is ontvangen, storten we het bedrag binnen 14 werkdagen terug.
Retourkosten:
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen. In dat geval contacteer ons binnen 12 uur na ontvangst via mail: info@yolofashion.be
Om verspilling en onnodige retourzendingen te verminderen, verzoeken wij je vriendelijk om het volgende in acht te nemen: Overweeg jouw aankopen zorgvuldig. Wij raden je aan om goed na te denken over je aankoop voordat je deze plaatst. Lees productomschrijvingen aandachtig door en maak gebruik van de bijgevoegde informatie en samenstellingen om er zeker van te zijn dat je de juiste keuze maakt.
Retourzendingen brengen niet alleen kosten met zich mee, maar bezorgen een kleine ondernemer ook enorm veel werk. Bestel niet met de intentie om het grootste deel terug te sturen.
Bij het retourneren van producten vragen wij je om de reden van de retourzending duidelijk aan te geven, zodat wij onze diensten en producten kunnen verbeteren. Wij waarderen tips van onze klanten en hechten enorm veel belang aan een goede klantenservice.