TE LAAT GERETOURNEERD

Beste klant,

Wij hebben uw retourzending ontvangen, echter is geconstateerd dat de retourtermijn is overschreden. Helaas kunnen wij de retourzending niet meer aanvaarden volgens onze retourbeleid.

Wij begrijpen dat dit wellicht teleurstellend voor u is, maar wij moeten ons houden aan de gestelde voorwaarden om retouren te kunnen verwerken. Wij willen je dan ook de oplossing bieden om je pakketje voor 6,95 € terug bij jou te laten bezorgen. Je kan je pakje ook eventueel gratis ophalen te Aalst.

 

Overschrijving: BE57 0689 5394 7335
(Gelieve ons een bewijsje te bezorgen)

 

Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en hopen dat we ook in dit geval tot een bevredigende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

YOLO Fashion

 

TEVEEL RETOUR

Onderwerp: Belangrijke informatie over je retourzendingen

 

Beste [Naam van de klant],

 

We hopen dat je geniet van je aankopen bij [Naam van je webshop]. We waarderen je als klant en zijn dankbaar voor je steun aan onze zaak.

 

Echter, we hebben opgemerkt dat je de afgelopen tijd een aanzienlijk aantal artikelen hebt geretourneerd. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om de juiste keuze te maken, en we willen je graag helpen om toekomstige aankopen beter te laten aansluiten bij jouw wensen.

 

We willen je er echter op wijzen dat ons retourbeleid bedoeld is om een eerlijke en duurzame winkelervaring voor al onze klanten te waarborgen. Indien het retourneren van artikelen een patroon wordt, kunnen we genoodzaakt zijn om jouw account te herzien en mogelijk te beperken.

 

We moedigen je aan om bij toekomstige aankopen goed te kijken naar de maat- en pasvorminformatie op onze website. Mocht je vragen hebben of hulp nodig hebben bij het kiezen van de juiste artikelen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te ondersteunen!

 

Dank je wel voor je begrip en medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

 

[Je naam]  

[Je functie]  

[Naam van je webshop]  

[Contactgegevens]

 

 

Sales geretourneerd

Beste Axelle,

We hebben een retour ontvangen die aangekocht is in sales en niet kan aanvaard worden.

Items die onder 30% vallen kunnen niet geretourneerd worden en dat staat ook heel duidelijk vermeld op de webshop.

We kunnen de retour terug naar jou opsturen als u ons 6,95€ verzendkosten kan overmaken op volgend rekeningnummer:

BE57 0689 5394 7335
Gelieve ons een bewijsje te bezorgen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Groetjes,
YOLO Fashion

 

-----------------------------------------------

ITEM UIT VOORRAAD

 

 

Beste Elke,

 

Dankjewel voor je bestelling!

Bij het maken van je pakje is het ons opgevallen dat de Blue Bow Heels - 39 uit voorraad zijn, waarvoor onze excuses!

 

We zullen een terugbetaling doen van dit item.

Je kan dit binnen enkele werkdagen terug op je rekening verwachten.

 

Nogmaals sorry voor het ongemak!

 

Lieve groetjes,

YOLO Fashion